Saturday, November 14, 2009


Te iubesc

Te iubesc si-mi cer iertare
Imi spune-ai intr-o zi cu soare
Pe mine mare suparare
Cu ce sa-mi fi gresit tu oare

Stateam pe treptele casutei vechi
La felinarul scos din beci
Ganditoare…nimic nou
Tacerea era de cavou

Te rog iubire sa ma ierti
Ca n-am stiut sa-ti spun povesti
Constient sunt ca mai mult meriti
Dar nu e totul cum doresti

Iarta-ma n-am fost punctual
Insa te iubesc egal
Nu te ridic pe-un piedestal
Ca de-ametesti imi e letal

Te privesc in ochi profund
Iti ascund orice rau gand
Tot ce simt e-atat de bland
As scrie nu doar un rand

Te sarut si-ti spun te iert
Tu nu stii de cand te-astept
N-am nevoie de povesti
Tu esti basmul meu din carti

Toata viata te-am iubit
Inainte sa fi sosit
Acum…in viata mea nu-I rost de noapte
Doar zile pline de dulci pacate


De ce mor copii ?

Intr-o lume plina
De mii de pacate
Ingerii mor pe capete
Si parinti suspina

De ce mor copii ?
Cand lumea asta moarta
Are nevoie , inca de speranta
De ce ne mor copii ?
De ce platesc pacatele
Unor greseli de noi uitate?
De ce moare speranta
Cand raul trece granita ?

Stii..pamantul cere ingeri
Insa cerul vrea mai multi
Si oamenii vor sperante
Dar tu viata nu dai sanse…

De ce ne mor copii viata ?
Ce univers isi cere dreptul ?
Spune-mi viata pretul...
Cat de mare ne e scris pe fata ?

Cerule imploram mila…
Pentru copii ne dam si-o vila…
Tine-ti vila-mi vreau copila
Mi-ai raspuns si-o dau cu sila

Insa ingerul meu se duce
Nu-I place pamantul si fuge
Inapoi in lumea lor
In raiul ingerilor…


Nu iubesc …

Nu iubesc ca n-am pe cine
Poate ca mi-e si rusine
Pot sa te iubesc pe tine ?
Ar fi atat, atat de bine

Nu iubesc din mare teama
Daca inima se-nseala ?
Nu iubesc, ca nu te vreau
Mint…mi-e asa, asa de greu

Nu iubesc ca nu am chef
Mint..nu stiu, ma-nveti te rog ?
Te ador cand te crezi sef
Desi stii ca iti sunt drog…

Copile nu stiu sa iubesc
Invata-ma caci te doresc
Incepe tu sa te urmez
Iubeste-ma sa te iubesc…


Ura si iubire

Te urasc fiindc-ai facut-o
M-ai invatat sa iubesc
Asta insa am stiut-o
Am stiut sa te urasc

De ce iubirea se-nvata
Iar ura se simte din senin
Eu nu stiam ce-I aia ura
Acum totul e venin

Eu ti-am cerut doar iubire
Tu mi-ai mai dat ceva
Motive ce fac asa firesc
Sa incep sa te urasc

Dintre motive ce plesnesc
Sub scoarta inghetata
Te urasc ca te iubesc
Cum n-am iubit vreodata…

Regret

Te-am iubit si te-am urat
Te-am privit
Si-am vrut sa plang
La un singur gand
Eu sunt cea
Care-a cerut sa stie ce-I iubirea
N-am sa mai cer in veci ceva
Oricat mi-ar fi povara

Da ! Regret ca am cerut
Mai putin un lucru
Nu regret ca ne-am iubit
Caci tu mi-ai luat acrul…

Gust, al lumii 2000
Si-am invatat iubirea
Deci am trait cu dulce rost
In marea de-amaraciune a lumii



Printre lacrimi multe

Printre lacrimi multe
Si simtiri profunde
Ce curg din ochi-mi parca formand unde
Speranta mi se ascunde
Ca-ntr-un varf de munte
In sufletul meu graunte
Ce-si reface piesele marunte
Leganandu-le cu funde
Din iubiri absurde
Printre acele lacrimi multe.




1 comment:

  1. Poezia cu titlul "Nu iubesc..." ma caracterizeaza,bravo !

    ReplyDelete