Monday, June 1, 2009





Atat de cenusiu…

Unde candva era
o pata de culoare
Acum gasesc un trist
Apus de soare

Candva
,demult simteam
Fiece zi senina
Acum, chiar ieri plangeam
Doar din a
ta vina

Pana ieri radeam
La orice gluma simpla
Cadeam ma ridicam
Spuneam se mai intampla…

Atat de cenusiu
E cerul vietii mele
De mult n-are nici luna
Nici sutele de stele
Locul tau pustiu
Pe
patul cenusiu
Ca iubirea mea
Neatins va sta…

Prapastia adanca
E acum lac de stanca
De lacrimile mele
S-a umplut devreme

Ce
vreme nervoasa
Isi face acum casa
In pace nu ma lasa…
Ce noapte
furtunoasa….

Imi este viata toata
Ce greu imi e sa mai zambesc o
data
Ma simt atat de moarta
Pentru tine si lumea toata

Noaptea
asta
Isi are sfarsit
Ca-n fiece data
Va venii un rasarit…

4 comments:

  1. Bună ziua, bine? !
    te a fost prima persoană care a văzut blogul meu după ce am terminat fac ...
    tu şi aşa mai departe ca sunt de lume ..
    Sunt prea fericit ca mai multe publicatii dvs.
    pune într-un translator .. Nu înţeleg nimic despre români ..
    fericit .. !

    pupici bună săptămână!

    ah spun că România este frumoasa ... Am vazut multe poze si incitante!

    ReplyDelete
  2. hi .. AH You Speak de limbă juridice ..

    Am un cadou pentru tine Sigiliile sunt în blog!

    BEIJOS *-*

    ReplyDelete
  3. Salut,

    Sper să mă scuzi că-ți scriu aici, într-un comentariu, dar n-am avut altă alternativă.
    Aș dorii să-ți vorbesc despre ceva, dar nu aici, ci printr-un e-mail, dacă se poate. Deci, dacă binevoiești să-mi dai o adresă de e-mail, mi-o poți trimite la adresa mea pe care o găsești în profilul de pe blogspot.

    O seară plăcută

    ReplyDelete
  4. Bună ziua tuturor nu-i asa? Nu cât timp ai o excursie hem.bom TBM huh!
    mai mult de lucru în uneori durează mai mult timp pentru a ...
    şi cuvintele sale de ajutor de transport de inutil teren pentru o nouă lume şi această frumoasă imagine pe care îi ajută pune imagina ceva mai simplu si dulce a fost la.

    săptămâni bune pupici o mare imbratisare!

    ReplyDelete